  • 1. Data: 2004-11-06 19:45:33
    Temat: tak sobie czytam...
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    grupe i mysle, ze strasznie zeszla ona na psy :-(

    kiedys mozna bylo tutaj rzeczywiscie zasiegnac pomocy
    od osob zorientowanych i siedzacych w temacie "prawa".

    Dzisiaj ledwie czasami trafi sie jakas logiczna odpowiedz,
    a zorientowanych mozna policzyc na palcach jednej, no - moze dwoch rak.

    Zastanawiam sie po co zabierac glos w dyskusji jesli
    nie ma sie pojecia o tym, co sie wypisuje. Prawo
    to nie sciezka dla amatorow.

    pozdrawiam myslacych
    Jacek

  • 2. Data: 2004-11-07 09:20:01
    Temat: Re: tak sobie czytam...
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:418d29d5$1@news.home.net.pl...
    > grupe i mysle, ze strasznie zeszla ona na psy :-(
    >
    > kiedys mozna bylo tutaj rzeczywiscie zasiegnac pomocy
    > od osob zorientowanych i siedzacych w temacie "prawa".
    >
    > Dzisiaj ledwie czasami trafi sie jakas logiczna odpowiedz,

    To dlatego, że w Polsce zaczyna rządzić bezprawie.
    Policja np. robi sobie safari i polowanie na niewinną młodzież.
    Rząd i "biznesmeni" okradają Polaków zamiast rozwijać gospodarkę.
    Sądy przyznają rację kombinatorom i oszustom.

    Czego się spodziewasz tutaj?

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 3. Data: 2004-11-07 09:40:04
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 10:20:01 +0100, Karzel Reakcji <k...@r...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:418d29d5$1@news.home.net.pl...

    > To dlatego, ?e w Polsce zaczyna rz?dziae bezprawie.
    > Policja np. robi sobie safari i polowanie na niewinn? m?odzie?.
    > Rz?d i "biznesmeni" okradaj? Polaków zamiast rozwijaae gospodark?.
    > S?dy przyznaj? racj? kombinatorom i oszustom.
    >
    > Czego si? spodziewasz tutaj?
    >
    > Zapluty Karze? Reakcji

    On pisał o tobie, Commandante... Jezeli jeszcze tego nie zauważyłeś.

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-11-07 10:34:33
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    A ja wciąż wierzę, że w Naszym kraju będzie lepiej.
    --

    IMHO

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-11-07 19:38:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg2842tymg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > On pisał o tobie, Commandante... Jezeli jeszcze tego nie zauważyłeś.

    "Nie dyskutuj z idiotą........"
    Popraw kodowanie.

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-11-07 19:42:38
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
> [...]

    Ten idiota nie wie co to kodowanie.
    Sam sobie popraw idioto, bo możesz jego kodowanie też odczytać, tylko ci się
    idioto nie chce w opcjach zmieniać. Idiota jak ty nawet nie wie co to opcje
    kodowania.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 7. Data: 2004-11-07 21:32:19
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Jacek P. Urbanowicz napisał:
> [...]
    >
    > Dzisiaj ledwie czasami trafi sie jakas logiczna odpowiedz,
    > a zorientowanych mozna policzyc na palcach jednej, no - moze dwoch rak.

    moze zorientowani zajeli sie zarabianiem pieniedzy i nie maja czasu,
    ochoty tu pisac ewentualnie nie chca zmniejszac popytu na uslugi
    prawnicze :)

    > Zastanawiam sie po co zabierac glos w dyskusji jesli
    > nie ma sie pojecia o tym, co sie wypisuje.

    zabierajacy glos zapewne pozostaje w przeswiadczeniu o swej wielkiej
    wiedzy i madrosci :)

    Prawo
    > to nie sciezka dla amatorow.
    >
    > pozdrawiam myslacych

    ja równiez

  • 8. Data: 2004-11-07 22:00:24
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 20:38:25 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > "Nie dyskutuj z idiotą........"
    > Popraw kodowanie.

    poprawiłem. Chyba. Niestety Opera w przypadku gdy post na który odpowiadam
    nie ma w nagłówku podanego kodowania automatycznie włącza UTF. Trzeba coś
    tam ręcznie w plikach konfiguracyjnych pozmieniać. Mam nadzieję, ze mi się
    udało.

    --
    Falkenstein

  • 9. Data: 2004-11-08 17:43:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg37eymumg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > nie ma w nagłówku podanego kodowania automatycznie włącza UTF. Trzeba coś
    > tam ręcznie w plikach konfiguracyjnych pozmieniać. Mam nadzieję, ze mi się
    > udało.

    Jest OK.
    A kretyna ignorować bo ludziom z KF-a wywlekasz to popaprane ścierwo.
    Znudzi mu się jak zobaczy, że szczeka po próżnicy.
    Jak wielu przed nim.

    Pzdr
    Leszek