  • 1. Data: 2004-11-06 16:00:57
    Temat: Niezgodnosc towaru z umowa...
    Od: "networker" <n...@p...fm>

    ...kupilem w styczniu tego roku odtwarzacz DVD/DiVX. W ofercie bylo podane,
    ze odtwarza rozne formaty DiVX;) Niestety po pewnym czasie stwierdzilem ze
    nie dokonca jest to zgodne z prawda - tzn odtwarza ale nie wszystkie -
    czesci w ogole. Czy jest to podstawa abym teraz wystapil o wymiane, naprawe
    (a wiem, ze jest to niemozliwe bowiem producent poki co nie usunal tych
    isterek) lub zwrot pieniedzy za zakup? Jesli tak to na jakie przepisy mam
    sie powolac? Dodam iz sprzet kupilem na FV na firme i wrzucilem w koszty.

    Pzdr
    Networker

  • 2. Data: 2004-11-06 16:07:55
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa...
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    networker napisał(a):
> [...]
    > ze odtwarza rozne formaty DiVX;) Niestety po pewnym czasie stwierdzilem ze
    > nie dokonca jest to zgodne z prawda - tzn odtwarza ale nie wszystkie -

    A skąd Ci przyszło do głowy postawić znak równości pomiędzy "odtwarza
    różne" i "odtwarza wszystkie"??

> [...]
    > sie powolac? Dodam iz sprzet kupilem na FV na firme i wrzucilem w koszty.

    AFAIK te uprawnienia dotyczą jedynie sprzedaży konsumenckiej...

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2004-11-06 16:50:37
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Nie ma podstaw.

    Właśnie dlatego że odtwarza różne formaty, i jest to prawda.
    Podstawy do działań(wady, nieistnienie cech o których byłeś
    zapewniany) nie istnieją.

    Sprzedaj na allegro
    --

    IMHO

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-11-06 17:53:33
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    networker napisał(a):
> [...]
    > sie powolac? Dodam iz sprzet kupilem na FV na firme i wrzucilem w koszty.

    Żeby odtwarzał wszystkie to musiał by być odtwarzacz DVD podpięty do
    netu i ściągający co tydzień nowe kodeki -> NIEWYKONALNE. I to nie jest
    żadna usterka.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2004-11-06 18:11:25
    Od: "networker" <n...@p...fm>

    > Żeby odtwarzał wszystkie to musiał by być odtwarzacz DVD podpięty do
    > netu i ściągający co tydzień nowe kodeki -> NIEWYKONALNE. I to nie jest
    > żadna usterka.

    Nie zgodzę się tu absolutnie - były dokładnie wymienione rodzaje kodeków -
    filmy których nie odtwarza (lub nie robi tego prawidłowo) są w jednym z tych
    formatów które są wymienione jako odtwarzane. Ponadto na innym odtwarzaczu z
    funkją DiVX te filmy odtwarzam bez kłopotu i nie jest on podłączony do netu
    ale od kilku ładnych miesiecy stoi w domu u mojego znajomego...

    Networker

  • 6. Data: 2004-11-06 18:13:00
    Od: "networker" <n...@p...fm>

    > A skąd Ci przyszło do głowy postawić znak równości pomiędzy "odtwarza >
    > różne" i "odtwarza wszystkie"??

    Nic mi do głowy nie przyszło - stwierdzam jedynie fakt - w umowie są
    dokładnie wyuszczególnione rodzaje kodeków które odtwarza - niestety
    niektórych z nich nie odtwarza...

    > AFAIK te uprawnienia dotyczą jedynie sprzedaży konsumenckiej...

    Czyli jeśli kupiłem coś na FV to już nie mam prawa tego oddać? Mogę jedynie
    skorzystać z gwarancji?

    Pzdr
    Networker

  • 7. Data: 2004-11-06 18:17:22
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    networker wrote:
    > Czyli jeśli kupiłem coś na FV to już nie mam prawa tego oddać? Mogę jedynie
    > skorzystać z gwarancji?

    Zostaje Ci rękojmia, chyba że została wyłączona w umowie.
    Ale po roku... pamiętaj że miałeś najwyżej miesiąc na zgłoszenie wady.

    KG

  • 8. Data: 2004-11-06 19:34:28
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    Dnia 2004-11-06 18:53, Użytkownik Marcin Lubojański napisał:
    > networker napisał(a):

    > Żeby odtwarzał wszystkie to musiał by być odtwarzacz DVD podpięty do
    > netu i ściągający co tydzień nowe kodeki -> NIEWYKONALNE.

    Nie pisz "niewykonalne" - o aktualizacjach softu odtwarzacza
    do pobrania zapomniales :)

  • 9. Data: 2004-11-06 22:34:57
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    > Zostaje Ci rękojmia, chyba że została wyłączona w umowie.
    > Ale po roku... pamiętaj że miałeś najwyżej miesiąc na zgłoszenie wady.

    Miesiąc licząc od dnia wykrycia wady.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 10. Data: 2004-11-07 20:28:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Jerzy Wawrzyniak wrote:
    > Miesiąc licząc od dnia wykrycia wady.

    a jednak też nie, bo to transakcja między przedsiębiorcami - niezwłocznie

    KG