  • 1. Data: 2004-11-06 19:49:24
    Temat: Kilka pytań o konkurencji, reklamie i o tym co wolno...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Hej
    W jednej z dyskusji usłszałem pewne rzeczy które, ogólnie mówiąc zdziwiły
    mnie. Otóz jedna osoba twierdziłą że:
    -reklama moze porównywać wyrób z wyrobami konkurencji, ale nie może
    porównywać ceny!
    -TELE2 moze porównywac ceny z TPSA bo tak na prawde jest to jedna firma
    -no i trzecia rzecz - bedaca kontynuacja drugiej - jakis czas temu TPSA
    wykupiła TELE2 !

    Czy to wszystko prawda, czy też jakies dziwne wymysły, i TELE2 jest
    zupełnie oddzielna firma nie majaca nic wspólnego (przynajmniej pod katem
    wlasnosci) z TPSA, a reklama typu reklam TELE2 (u nas placisz tyle a u
    konkurencji tyle) jest jak najbardziej dozwolony?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")