  • Data: 2016-03-08 23:39:39
    Temat: starsza osoba
    Od: Łukasz <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry.
    Kilka bloków ode mnie mieszka starsza Pani z synem.
    Od ok miesiąca Pani zaczęła chodzić po klatkach, piwnicach.
    Dziś jakież było moje zdziwienie jak weszła mi do mieszkania jak do
    swojego :/

    Osoba ewidentnie zaniedbana i prawdopodobnie ma problemy ze zdrowiem
    psychicznym. Ciężko z nią nawiązać kontakt. Rozmowa z synem (ok 50 lat)
    kończy się na tym że on ma pracę i nie będzie się nią zajmował, bo nie
    ma kiedy.

    Czy jest jakaś instytucja do której można to zgłosić? Może mógłby się
    ktoś nią zająć.

    Łukasz