eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
  • Data: 2010-11-12 22:19:50
    Temat: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Prawie 2 lata temu zakupilem sprzet elektroniczny, z dwuletnia gwarancja.
    Zakup na firme. Z allegro.
    W tresci aukcji "obowiazuje dwuletnia gwrancja producenta" z regulaminu
    sklepu wynikalo, ze jezeli nie ma osobnej karty gwarancyjnej to gwarancje
    realizuje sie poprzez sklep.

    Krotko przed gwarancja sprzet padl, wiec odeslalem a firma usiluje mnie
    spuscic na drzewo z informacja ze jako zakup na firme obowiazuje ich tylko
    rok rekojmi. Odpisalem im, ze rekojmia mnie nie interesuje i chcialbym
    skorzystac z gwarancji. I brak odpowiedzi ze strony firmy przez miesiac.
    Nagle sprzet wraca do mnie- jednak nie naprawiony (chyba nawet z pudelka nie
    wyciagneli), bez zadnej informacji co/jak/dlaczego etc.
    Co mozna zrobic w tej sytuacji?
    Zostaje mi sad cywilny tylko czy moze da sie to jakos podciagnac pod sprawe
    karna? Oszustwo? (Miala byc gwarancja - a nie ma?)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1