eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
  • Data: 2010-11-13 12:31:32
    Temat: Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-13 09:57, Dawid pisze:
    >>> Krotko przed gwarancja sprzet padl, wiec odeslalem a firma usiluje mnie
    >>> spuscic na drzewo z informacja ze jako zakup na firme obowiazuje ich
    >>> tylko rok rekojmi. Odpisalem im, ze rekojmia mnie nie interesuje i
    >>> chcialbym skorzystac z gwarancji. I brak odpowiedzi ze strony firmy przez
    >>> miesiac.
    >>> Nagle sprzet wraca do mnie- jednak nie naprawiony (chyba nawet z pudelka
    >>> nie wyciagneli), bez zadnej informacji co/jak/dlaczego etc.
    >>> Co mozna zrobic w tej sytuacji?
    >>> Zostaje mi sad cywilny tylko czy moze da sie to jakos podciagnac pod
    >>> sprawe karna? Oszustwo? (Miala byc gwarancja - a nie ma?)
    >>
    >> Zostaje sąd cywilny. Gwarancja jest, tylko sprzedawca nie chce jej po
    >> prostu zrealizować. Pozostaje ewentualnie zastanowienie się nad gwarancją
    >> producenta, o ile wiesz, kto nim jest.
    >
    > Z tego co ja sie orientuje to w przypadku gwarancji firma<--> klient
    > prywatny jest okres 2 lat, w przypadku firma<-->firma może być dowolnie,
    > moze być rękojmia, gwaranacja np 6m-c itp. Tutaj prawo nic nie określa.

    Wystarczy faktura. Gwarancja nie jest potrzebna. Warunki gwarancji można
    sobie wydrukować czy przeczytać na stronie producenta.



    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1