eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz? › Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
  • Data: 2010-11-12 22:30:29
    Temat: Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ibkeie$ec5$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Prawie 2 lata temu zakupilem sprzet elektroniczny, z dwuletnia gwarancja.
    > Zakup na firme. Z allegro.
    > W tresci aukcji "obowiazuje dwuletnia gwrancja producenta" z regulaminu
    > sklepu wynikalo, ze jezeli nie ma osobnej karty gwarancyjnej to gwarancje
    > realizuje sie poprzez sklep.
    >
    > Krotko przed gwarancja sprzet padl, wiec odeslalem a firma usiluje mnie
    > spuscic na drzewo z informacja ze jako zakup na firme obowiazuje ich
    > tylko rok rekojmi. Odpisalem im, ze rekojmia mnie nie interesuje i
    > chcialbym skorzystac z gwarancji. I brak odpowiedzi ze strony firmy przez
    > miesiac.
    > Nagle sprzet wraca do mnie- jednak nie naprawiony (chyba nawet z pudelka
    > nie wyciagneli), bez zadnej informacji co/jak/dlaczego etc.
    > Co mozna zrobic w tej sytuacji?
    > Zostaje mi sad cywilny tylko czy moze da sie to jakos podciagnac pod
    > sprawe karna? Oszustwo? (Miala byc gwarancja - a nie ma?)

    Zostaje sąd cywilny. Gwarancja jest, tylko sprzedawca nie chce jej po
    prostu zrealizować. Pozostaje ewentualnie zastanowienie się nad gwarancją
    producenta, o ile wiesz, kto nim jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1