eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
  • Data: 2010-11-13 08:57:56
    Temat: Re: sprzedawca probuje sie wymigac od gwarancji - co teraz?
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Krotko przed gwarancja sprzet padl, wiec odeslalem a firma usiluje mnie
    >> spuscic na drzewo z informacja ze jako zakup na firme obowiazuje ich
    >> tylko rok rekojmi. Odpisalem im, ze rekojmia mnie nie interesuje i
    >> chcialbym skorzystac z gwarancji. I brak odpowiedzi ze strony firmy przez
    >> miesiac.
    >> Nagle sprzet wraca do mnie- jednak nie naprawiony (chyba nawet z pudelka
    >> nie wyciagneli), bez zadnej informacji co/jak/dlaczego etc.
    >> Co mozna zrobic w tej sytuacji?
    >> Zostaje mi sad cywilny tylko czy moze da sie to jakos podciagnac pod
    >> sprawe karna? Oszustwo? (Miala byc gwarancja - a nie ma?)
    >
    > Zostaje sąd cywilny. Gwarancja jest, tylko sprzedawca nie chce jej po
    > prostu zrealizować. Pozostaje ewentualnie zastanowienie się nad gwarancją
    > producenta, o ile wiesz, kto nim jest.

    Z tego co ja sie orientuje to w przypadku gwarancji firma<--> klient
    prywatny jest okres 2 lat, w przypadku firma<-->firma może być dowolnie,
    moze być rękojmia, gwaranacja np 6m-c itp. Tutaj prawo nic nie określa.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1