    From: "Joanna" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprzedarz tylko dla niektorych - zgodna z prawem?
    Date: Mon, 4 Nov 2002 14:11:15 +0100

    Witam!

    Jest w Krakowie ksiegarnia Swiata Ksiazki - weszlam tam sobie, wybralam
    ksiazki: wszystkie ksiazki maja dwie ceny (klubowa i wyzsza normalna), nie
    jestem klubowiczem wiec zrozumialam, ze obowiazuje mnie ta wyzsza, normalna.
    Jednak przy kasie okazalo sie, ze nic nie kupie, bo kupic moga TYLKO
    klubowicze. Jak powiedziala pani w kasie wyzsze, normalne ceny sa tylko po
    to aby klubowicze cieszyli sie, ze kupuja taniej.
    Nigdzie (przy wejsciu czy gdziekolwiek w srodku) nie ma informacji, ze
    kupowac moga tylko klubowicze.

    I moje pytanie: czy to jest zgodne z prawem? Czy w publicznie otwartej
    ksiegarni, gdzie nia ma zadnej informacji o ograniczeniach, gdzie wyraznie
    sa podane dwie ceny maja prawo odmowic mi sprzedarzy po cenie jaka oferuja
    dla nieklubowiczow???

    Pozdrawiam,
    Joanna