  • Data: 2002-11-04 19:07:08
    Temat: Re: sprzedarz tylko dla niektorych - zgodna z prawem?
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aq5rkq$ij9$1@news.tpi.pl...
    | Witam!
    |
    | Jest w Krakowie ksiegarnia Swiata Ksiazki - weszlam tam sobie, wybralam
    | ksiazki: wszystkie ksiazki maja dwie ceny (klubowa i wyzsza normalna), nie
    | jestem klubowiczem wiec zrozumialam, ze obowiazuje mnie ta wyzsza,
    normalna.

    Nigdzie nie jest napisane, że wyzsza cena jest dla "nieklubowiczów"

    | Nigdzie (przy wejsciu czy gdziekolwiek w srodku) nie ma informacji, ze
    | kupowac moga tylko klubowicze.

    Nie wiem jak w Krakowie, ale w Poznaniu, przy kasie, na ścianie wisi
    wywieszka, że oferta jest skierowana tylko dla członków klubu świata
    książki, czy jakoś tak ;-)

    | I moje pytanie: czy to jest zgodne z prawem? Czy w publicznie otwartej
    | ksiegarni, gdzie nia ma zadnej informacji o ograniczeniach, gdzie wyraznie
    | sa podane dwie ceny maja prawo odmowic mi sprzedarzy po cenie jaka oferuja
    | dla nieklubowiczow???

    j.w.
    Nigdzie nie jest napisane, że cena jest dla ogółu

    Jeśli brak wywieszki, to chyba niedopatrzenie personelu. W takiej sytuacji
    powinni umożliwić sprzedaż

    Gregory