  • 1. Data: 2006-10-09 11:12:00
    Temat: sprawa na posiedzeniu niejawnym za zamkniętymi dzwiami - nie chca powiedzieć jaki zapadł wyrok
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    1) W styczniu poinformowałem prokuraturę o popełnieniu przestępstwa przez
    pana x, y z tytułu przywłaszczenia sobie mienia.
    2) Po przesłuchaniach dostałem informację o możliwości wystąpienia w
    charakterze oskarzyciela posiłkowego.
    3) Sprawa odbyła się na posiedzeniu niejawnym za zamkniętymi drzwiami co
    oznacza że nie mogę się dowiedzieć jaki zapadł wyrok.
    Wiem tylko że był skarzony z art 119 - jako wykroczenie.
    4) Efekt taki że nadal nie mam swojego sprzętu a sekretarka z sądu informuje
    mnie że nie mam możliwości wglądu w akta w celu zaznajomienia się ze sprawa
    ani w odpis wyroku sądu. Wobec czego nie mam możliwości dowiedzenia się o
    przebiegu sprawy :(

    Czyli mam rozumieć w takim razie że w Polsce można zostać legalnie wy......
    przez prawo ?
    Czy mam się porzegnać ze sprzetem czy może pozostaje mi tylko skarzyć go
    Cywilnie z tytułu przywłaszczenia mienia (sprzęt o wartości <1000zł)?

    Mile będę wdzieczny za wszelkie sugestie i pomoce.