  • 1. Data: 2006-10-09 08:39:27
    Temat: Jaki tryb postepowania administracyjnego - Montaz anteny?
    Od: "Tomek" <T...@p...fm>

    Planuje zmontowanie anteny o na maszcie GSM oraz skrzynki z urzadzeniami na
    betonowej podmurowce pod masztem. Moc mojej anteny to mniej niz 15W, a moc
    anten operatora GSM to ponad 100W. Operator zgodnie z rozporzadzeniem z dnia
    9 listopada 2004 r. (Dz.U.04.257.2573) ma sporzadzony raport o oddzialywaniu
    na srodowisko. Pytanie, jakie procedury prawne musze wykonac, aby moc
    zamontowac taka instalacje (oczywiscie zakladajac, ze mam zgode operatora
    GSM). Czy musze sporzadzac nowy raport o oddzialywaniu na srodowisko i robic
    zgloszenie budowy, Jak sie ma do tego art. 2 ust. 2 wymienionego
    rozporzadzenia i art 4. I co jesli skrzynka z urzadzeniami zostanie
    zawieszona na kontenerze operatora GSM a nie postawiona na betonowej
    podmurowce?