    From: JDziej <j...@T...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spółka z o.o. + sprzedaż udziałów
    Date: Sat, 20 Jan 2007 23:21:18 +0100

    Witam sprzedajac udzialy w spolce (w moim przypadku za zgoda zarzadu)
    gdy takowej zgody nie ma to zgode wydaje sad. Gdy juz ta zgode mam i
    sprzedaje udzialy (w pierwszej kolejnosc musze zapytac wspolnikow czy
    chca nabyc moje udzialy) i czy jezeli zaden z nich nie kupi udzialow, a
    ja nie znajde chetnego na ich kupno to czy w takim wypadku mozna zrzec
    sie tych udzialow na rzecz wspolnikow (zeby nie miec juz nic wspolengo
    ze spolka)?

    JDziej