  • 1. Data: 2007-01-20 22:21:18
    Temat: spółka z o.o. + sprzedaż udziałów
    Od: JDziej <j...@T...gmail.com>

    Witam sprzedajac udzialy w spolce (w moim przypadku za zgoda zarzadu)
    gdy takowej zgody nie ma to zgode wydaje sad. Gdy juz ta zgode mam i
    sprzedaje udzialy (w pierwszej kolejnosc musze zapytac wspolnikow czy
    chca nabyc moje udzialy) i czy jezeli zaden z nich nie kupi udzialow, a
    ja nie znajde chetnego na ich kupno to czy w takim wypadku mozna zrzec
    sie tych udzialow na rzecz wspolnikow (zeby nie miec juz nic wspolengo
    ze spolka)?

    JDziej