  • Data: 2006-08-01 09:50:34
    Temat: spadek - zrzeczenie sie ojcowizny
    Od: "Darek" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Sprawa jest tego typu. Moja mama i jej siostra sa wezwane na rozprawe w
    sprawie zrzeczenia sie domu i dzialki po zmarlym wujku.
    Moja ciotka zgodnie z jego wola dziedziczy wszystko. Formalnie jedynie moja
    mama i jej siosta musza sie zrzec, no i jego rodzenstwo.

    Rodzenstwo sie zrzeknie, ale czy moja mama musi ? Przed 5 laty po smierci
    mojego dziadka wlasnie ta ciotka okradla (doslownie) dom mojego dziadka
    (opiekowala sie nim) twierdzac, ze to sie jej nalezy. Po dzien dzisiejszy
    nie oddala wielu pamiatek rodzinnych i nie zrekompensowala strat.

    Czy wiec jest jakas szansa na rewanz ? Dla mnie ona byla tylko zona mojego
    wujka, no i ze wzglendu na pamiec i szacunek po moich zmarlych dziadkach nie
    chcialbym zeby moja mama odpuscila.

    Bardzo dziekuje za pomoc.