  • Data: 2003-05-18 11:54:23
    Temat: spadek - zniesienie wspolwlasnosci
    Od: "Piotr" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taka sytuacje. Po smierci spadkodawcy bede dziedziczyl 7/8 majatku, a
    moj brat 1/8. Sad orzeknie o spadku w takich ulamkach.
    MOje pytania sa takie:
    Chce splacic brata, wedle wyceny rzeczoznawcy, jednak on napewno nie wyrazi
    na to zgody (poniewaz bedzie czul sie osoba poszkodowana i bedzie chcial
    zrobic mi na zlosc). Czy da sie sadownie zmusic brata do sprzedania swojej
    czesci (1/8), czy wspolwlasnosc bedzie trwac przez nastepne ilestam lat i
    pozostanie niewyjasniona?

    Piotr