eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośliwka, pestka, złamany ząbśliwka, pestka, złamany ząb
  • Data: 2009-11-27 19:51:41
    Temat: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: Tans <.@.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

    Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

    Tans

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1