eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośliwka, pestka, złamany ząbRe: śliwka, pestka, złamany ząb
  • Data: 2009-11-27 19:54:33
    Temat: Re: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 27-11-2009 o 20:51:41 Tans <.@.> napisał(a):

    > Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    > którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    > zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    > większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    > pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    > stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    > Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    > rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    > przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.
    >

    To jakaś prowokacja?

    Swoją drogą, jak nie chcecie tych śliwek bo drżycie ze strachu
    o uzębienie to napisz na priv podam adres do wysyłki, one całkiem smaczne
    są.

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1