eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośliwka, pestka, złamany ząb › Re: śliwka, pestka, złamany ząb
  • Data: 2009-11-28 05:10:01
    Temat: Re: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tans wrote:
    > Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    > którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    > zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    > większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    > pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    > stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    > Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    > rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    > przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.
    >
    > Tans

    z wlasnej kieszeni?

    co to za firma, ktorej zal kasy na naprawe zebow wlasnego klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1