eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośliwka, pestka, złamany ząbśliwka, pestka, złamany ząb
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!xln
    ed.com!feeder3.xlned.com!news.astraweb.com!border5.a.newsrouter.astraweb.com!no
    t-for-mail
    Date: Fri, 27 Nov 2009 20:51:41 +0100
    From: Tans <.@.>
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: śliwka, pestka, złamany ząb
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <000ece12$0$2173$c3e8da3@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: 971d0f0c.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=7`hK>DHbbJ2l`aiKB9>hO1L?0kYOcDh@:o9@\7K`PYC?nFnh\ONhfX1bRH94dgVXX1j0X=A5
    PEbf1=AU8U6db\?>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:617702
    [ ukryj nagłówki ]

    Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.

    Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy
    przedsięwziąć kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

    Tans

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1