eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośliwka, pestka, złamany ząb › Odp: śliwka, pestka, złamany ząb
  • Data: 2009-11-27 21:23:57
    Temat: Odp: śliwka, pestka, złamany ząb
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości
    news:000ece12$0$2173$c3e8da3@news.astraweb.com...
    > Sytuacja przedstawia się następująco: było sobie spotkanie biznesowe na
    > którym podano owoce m.in. suszone śliwki kalifornijskie. Na opakowaniu
    > zakupionych w sklepie śliwek widnieje napis, iż są bez pestek. W
    > większości były bez pestek. Pech chciał, iż klient trafił na jedną z
    > pestką i złamał sobie dwa zęby. Czeka go teraz szybki zabieg
    > stomatologiczny, za który musi zapłacić z własnej kieszeni.
    >
    > Czy w naszym kraju jest możliwość dochodzenia od producenta ww. towaru
    > rekompensaty i ew. odszkodowania? Jeśli tak to jakie należy przedsięwziąć
    > kroki? Świadków jest dużo, opakowania produktu też są.

    Teoretyczne można by się zastanowić nad zastosowaniem przepisów o produkcie
    niebezpiecznym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1