eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoskładanie reklamacjiskładanie reklamacji
  • Data: 2003-09-03 10:08:40
    Temat: składanie reklamacji
    Od: DimmuR <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!!

    Na początku lipca złożyłem reklamację (za czerwiec) dostawcy usług
    internetowych tytułem przerw w dostępie do Internetu dłużej niż
    określony w umowie czas (72 godziny). W Regulaminie który dostałem do
    umowy widnieje punkt:

    11.4 Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej
    wniesienia.

    Na początku sierpnia złożyłem kolejną tego typu reklamację, tym razem za
    lipiec, z tego samego tytułu.

    Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na złożone pismo. Chciałbym się zatem
    dowiedzieć czy określenie 'powinna' zobowiązuje firmę do rozpatrzenia i
    powiadomienia o wyniku składającego reklamację w określonym terminie?
    Czy jeśli minął termin 14 dni czy reklamację można uznać za pomyślnie
    rozpatrzoną? Jakie przepisy to regulują?

    Jest to dla mnie o tyle istotne że reklamacje te dotyczyły zwrotu ok.
    80% poniesionych kosztów.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Jakiś czas temu zmienił się najemca lokalu i
    umowa z dostawcą została podpisana na nowo. Jednakże od dnia
    powiadomienia o zmianie przez dwa miesiące faktury przychodziły na
    starego najemcę (który już nie żył). Czy jestem zobowiązany do zapłaty
    owych rachunków? (Dostawca stwierdził że prześle 'korektę'). Czy są
    jakieś przepisy regulujące to?


    Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi.
    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: #277278
    oOO-(_)-OOo http://rtfm.bsdzine.org/
    D.I.M.M.U.R.: Digital Intelligent Machine Manufactured for Ultimate Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1