  • Data: 2004-05-02 18:19:18
    Temat: rodzice i dziecie i mieszkanie
    Od: "Dalon" <a...@...OS.PaM-op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nurtuje mnie taki problem -moze ktos zuci troche swiatla na sprawe bo jakos
    nigdzie nie moge znalezc informacji

    jest sobie dziecko (zalozmy 17 lat) uczy sie w LO potem studia w planach

    mieszka z rodzicami,a ze stary jest trzpniety i dowartosciowuje sie na
    posadzie ochroniarza to straszy dzieciaka ze z chaty wywali

    Jak to prawnie wyglada ??
    wiem ze policja jezdzi do wezwan "nieletni nie moze wejsc do domu" ale to
    niewiele mi mowi i absolutnie nie daje swiatla na ewentualne ziany po
    przekroczeniu dojrzalosci

    dziekuje za wszelkie powazne odpowiedzi