  • 11. Data: 2003-11-17 08:04:30
    Temat: Re: rewizja w domu
    Od: Boski <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl>

    Dnia Mon, 17 Nov 2003 07:16:24 +0100, "Andrzej_K."
    <n...@n...spam.pl> napisał:

    >Gratuluję. :) Więc jako ten 100% "legalny" spraw
    >aby Twój sig zmieścił się w zalecanych 4 linijkach.

    Pasuje? ;) I nie wiem dlaczego slowo legalny umiesciews w "" ??

    --
    Pozdrawiam,

    Bosqi
    GG:4500044
    http://www.boski.tk

  • 12. Data: 2003-11-17 11:26:45
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>

    11/17/2003 07:26 AM | Boski:
    > jeli udostepniasz jakies filmy,

    chciałbym, ale nie mogę :) Mam tak stary monitor ze nie da sie na nim
    oglądać filmów (wszystko jest ciemne) więc takowych nie mam :)

    > gry programy,

    licencja gier i programów jakie posiadam pozwala na dzielenie się nimi z
    kimkolwiek (GPL)

    > muzyke itp

    Na pewno znajdzie się kilka kawałków nielegalnych na moim komputerze,
    nie przeczę. Ale zdecyodwana większość to zgrane na komputer moje płyty,
    afaik moge to robić. I o ile mi wiadomo nikomu tego nie udostępniam
    (czasem sam CD pożyczam znajomym)

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
    Zasubskrybuj newsletter Mozilla Links

  • 13. Data: 2003-11-17 12:50:23
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Boski" <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl> napisał w wiadomości

    > Pasuje? ;) I nie wiem dlaczego slowo legalny umiesciews w "" ??

    Oczywiście. Dziękuję :). Umieściłem w "" aby wyróżnić
    gdyż jest to na prawdę rzadkość. (takie jakieś inne :) )

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości."

  • 14. Data: 2003-11-17 18:15:25
    Od: Boski <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl>

    ble ble ble... ;)

    No to nie masz sie czym przejmowac...

    --
    Pozdrawiam,

    Boski
    GG:4500044
    http://www.boski.tk

  • 15. Data: 2003-11-18 12:11:13
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie aby dokonac przeszukania Policja musi Ci okazac
    > "Postanowienie o przeszukaniu".

    kto moze takie postanowienie wydac, tylko prokurator czy np. komendant
    policji czy ktos inny???