  • 1. Data: 2003-11-16 19:44:34
    Temat: rewizja w domu
    Od: "mariusz" <c...@e...pl>

    Witam
    Czy w kontekscie takich działań policji
    http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35063,1773092.html, macie jakieś
    doswiadczenia porady, sugestie i kruczki prawne, i czy ktos wie jakie są
    kary.
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-11-16 19:49:03
    Temat: Re: rewizja w domu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "mariusz" <c...@e...pl> napisał
    w wiadomości news:bp8k2t$12k$1@opal.futuro.pl

    > Czy w kontekscie takich działań policji
    > http://www1.gazeta.pl/katowice/1,35063,1773092.html, macie jakieś
    > doswiadczenia porady, sugestie i kruczki prawne, i czy ktos wie jakie są
    > kary.

    RORFL Na złodzieju czapka...?

    P.S. To tylko pytanie_żart, a "czapka" nie *gore*
    , a *z karakułów* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "UE?, przecież Stalin też mówił o europie bez granic!."

  • 3. Data: 2003-11-16 19:56:09
    Od: "mariusz" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mariusz" <c...@e...pl> napisał
    > w wiadomości news:bp8k2t$12k$1@opal.futuro.pl

    > RORFL Na złodzieju czapka...?

    nie jestem piratem ale "niech rzuci pierwszy kamien kto jest..." w 100%
    legalny

  • 4. Data: 2003-11-16 20:00:33
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>

    Dnia 11/16/2003 08:49 PM, Użytkownik Andrzej_K. napisał:
    > Użytkownik "mariusz" <c...@e...pl> napisał
    > w wiadomości news:bp8k2t$12k$1@opal.futuro.pl

    l, macie jakieś

    > RORFL Na złodzieju czapka...?

    E, ja też chciałbym wiedzieć, a piratem raczej nie jestem (całe
    oprogramowanie GPL lub pochodne). Napisano, że policja sprawdzać będzie
    najkatywniejszych internautów. Akurat uważam się za dość aktywnego
    internautę i nie za bardzo podoba mi się klasyfikowanie mnie z tego
    powodu jako podejrzanego :-\

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
    Zasubskrybuj newsletter Mozilla Links

  • 5. Data: 2003-11-16 20:02:08
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "mariusz" <c...@e...pl> napisał
    w wiadomości news:bp8kok$e8m$1@opal.futuro.pl

    > nie jestem piratem ale "niech rzuci pierwszy kamien kto jest..." w 100%
    > legalny

    Przecież Ci tego nie zarzucałem. Zastanawiające
    jest iż pytania w tej kwesti zadają sami uczciwi.
    Nieuczciwi (czyt. piraci) w ogóle się tym nie
    interesują. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W życiu są tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta."

  • 6. Data: 2003-11-16 23:19:37
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bp8kok$e8m$1@opal.futuro.pl>, mariusz wrote:
    > nie jestem piratem ale "niech rzuci pierwszy kamien kto jest..." w 100%
    > legalny

    Typowa śpiewka piratów. Ciekawe, ile czasu jeszcze musi upłynąć aby takie
    gagatki uświadomiły sobie, że fakt że oni kradną nie oznacza jeszcze że
    kradną wszyscy.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2003-11-17 06:04:37
    Od: Boski <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2003 20:56:09 +0100, "mariusz"
    <c...@e...pl> napisał:

    >nie jestem piratem ale "niech rzuci pierwszy kamien kto jest..." w 100%
    >legalny

    Ja jesten w 100% legalny ale kamieniem nie rzuce...

    --
    Pozdrawiam,

    Boski

    GG:4500044
    bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl
    http://www.boski.tk

    UWAGA!!! Wytnij z mojego adresu /=U-S-U-N--T-O=/ !!!

  • 8. Data: 2003-11-17 06:16:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Boski" <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl> napisał w wiadomości

    > Ja jesten w 100% legalny ale kamieniem nie rzuce...

    Gratuluję. :) Więc jako ten 100% "legalny" spraw
    aby Twój sig zmieścił się w zalecanych 4 linijkach.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Czy to prawda doktorze, że jeżeli ktoś umrze we śnie to dowie się o tym

  • 9. Data: 2003-11-17 06:23:40
    Od: Boski <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2003 20:44:34 +0100, "mariusz"
    <c...@e...pl> napisał:

> [...]
    , macie jakieś
    >doswiadczenia porady, sugestie i kruczki prawne, i czy ktos wie jakie są

    Po pierwsze nigdy do niczego sie nie przyznajesz jesli robia z Ciebi
    podejrzanego, jesli zeznajesz jako swiadek musisz mowic prawde... Po
    drugie posiadanie nawet jednej kopii nielegalnego softu jest juz
    zlamaniem prawa. Odpowiadasz wtedy z kk.116 lub 117 (sa tam prawa
    autorskie i rozpowszechnianie), wysokosc kary zalezy od kwalifikacji
    czynu. najgorsze jest bodajze jesli prokurator postawi ci zarzut
    rozpowszechniania i uczynienia sobie z tego stalego zrodla dochodu.
    Oczywiscie aby dokonac przeszukania Policja musi Ci okazac
    "Postanowienie o przeszukaniu". Coz jeszcze? Kara jaka moze Cie za to
    spotkac to po pierwsze zadoscuczynienie szkod czyli zwrot kasy jaka
    nalicza sobie poszkodowane firmy Dla przykladu bodajrze ZPAV nalicza
    sobie za kazdy album polskiego artysty 15zl a ragranicznego 25 (moza o
    mp3, audio itp) inne firmy postepuja podobnie tzn kwoty ktorych zadaja
    sa to watosci oprogramowania na rynku "hurtowym" ale i tak zazwyczaj
    wychodza z tego bajonskie sumy...
    Jesli jest to Twoj pierwszy raz to zapewne dostaniesz jakis zawias bez
    "naprawienia szkod" /moze jakas niewielka suma "dla sadu" :)/ a firmy
    beda mogly wystepowac nastepnie w procesie cywilnym o odszkodowania
    ale tym nie masz sie co martwic bo za dlugi jeszcze w tym kraju chyba
    nikt nie siedzial :)

    To chyba tyle... Pisze "z glowy" wiec mogly sie wkrasc jakies male
    niescislosci, jakby co to prosze korygowac ;)

  • 10. Data: 2003-11-17 06:26:11
    Od: Boski <bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2003 21:00:33 +0100, "|<onrad"
    <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl> napisał:

> [...]
    >najkatywniejszych internautów. Akurat uważam się za dość aktywnego
    >internautę i nie za bardzo podoba mi się klasyfikowanie mnie z tego

    jeli udostepniasz jakies filmy, gry programy, muzyke itp (nawet tylko
    na sieci lokalnej) to juz niestety jestes klasyfikowany do "piratow" i
    panowie policjanci maja w tym momencie niestety racje