  • 81. Data: 2005-02-21 10:44:26
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rozmowa na żywo, powiadasz? Przyjrzyj się dokładnie tej rozmowie, jak
    > formułowane są pytania, jak prowadzącemu zdarza się usunąć mikrofon
    > wypowiadającej się osobie, kiedy mówi nie to, co prowadzący spodziewał się
    > usłyszeć.

    przy wywiadzie z policja zwykle odsuwa kiedy tlumaczenie staje sie po prostu
    zalosne.
    Robert np dobrze tlumaczy i sensownie, to samo gosc wypowiadajacy sie przy
    pzrestepstwach w
    warszawie, ale czasami naprawde jest to tak razaca glupota ze sie temu nie
    dziwie.
    Co do takiego chamskiego odsuwania to z pewnoscia robi to imitacja pod
    napieciem w telewizji publicznej,

    I zapamiętaj jedno - istnieją fakty i "fakty medialne", i drugie
    > - telewizja kłamie ( a jeśli nie, to często mija się z prawdą).

    tak ale ja opieram swa opinie na wywiadzie, z
    -ofiara
    -policja
    a nie artykule.
    jestem z osob (znak zodiaku ryba, poczytaj sobie o nim) ktore potrafia
    spojrzec wglab czlowieka..
    Dostrzegam pierdoly ktorych wiele osob po prostu nei widzi, tak jak to robil
    Jarek z Reality TV BAR. On tez jest
    spod Ryb co mnie nie zdziwilo bo to samo zauwazalem co on.

    P.

  • 82. Data: 2005-02-21 15:31:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ja tam nie wiem jakie Przemek ma drzwi :)

    Powinien mieć bez klamek;))
    Podstawa: całokształt działalności.

    Pzdr
    Leszek

  • 83. Data: 2005-02-21 15:40:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A co wówczas ma się zdarzyć? - tak z ciekawości zapytam.

    Chce iść donieść na siebie.
    Zaniesie do Sądu posty w stylu:
    " zarządać w sądzie postanowienia o przymusowym uśpieniu psa?
    a zeby Cie tak smieciu uspili."
    albo:
    "> Głupek takiej delikatnej aluzji nie zrozumie;)
    wybacz przyglupie ale rzeczywiscie kompletnie nie rozumiem posta
    Raku. Moze mnie oswiecisz?"
    lub też:
    > Tak samo cenne jest życie świni, konia cyzy kurczaka? Czyżbym rozmawiał
    >z trawożercą?
    A Pan frankenstaein przepraszam to psy wpierdala?
    >Zwierze to rzecz. Żródło mięsa i skóry, czasami narzędzie.
    > nie obchodzi mnie co twierdzą oszołomy, które domagają sie wydawania
    > pieniędzy na karmienie psów, gdy głodują ludzie.

    zwyklym s....ciem jestes."

    nie zapominając o:
    "> Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    na pewno nad takim cwelem jak Ty."

    A Sąd ustali czy określenie Przemusia tumanem i chamem jest pomówieniem czy
    stwierdzeniem opartym na logicznych przesłankach;))))))

    Pzdr
    Leszek
    Poczekajmy do listopada-grudnia (choć właściwie nie warto, ja nadal bedę
    uważał go za matoła i niewychowanego kmiota;)

  • 84. Data: 2005-02-21 16:37:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0502202336030.5900@athlon...

    > Powinien mieć bez klamek;))
    > Podstawa: całokształt działalności.

    ten mezczyzna w MediaMarkt nie robi zakupów

  • 85. Data: 2005-02-21 16:52:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Raku. Moze mnie oswiecisz?"
    > lub też:
    > A Pan frankenstaein przepraszam to psy wpierdala?

    ty masz 12 lat ? czy 14? Rozroznij wulgaryzm od obrazania, co do psa,
    podtrzymuje,
    inaczej nie mozna nazwac takiego czlowieka, jest to uzasdnione w tym watku
    ..
    Zreszta wez przyglupie pod uwage ze sad nie przeczyta jednego wyreazu,
    zdaniea, tylko calosc,
    juz sie takimi cytatami osmieszyles (cytujac np fragment "dzieci tez tam
    byly, zabic ich zabic" - cos w tym stylu,
    i wspomniales o namowie do ludobojstwa, co poprostu jest zalosne w wydaniu
    40 latka i to policjanta, ktory
    pomijajac, ze prawo powinien w jakims stopniu znac to jeszcze rozumiec
    poniekad to co czyta.)

    > zwyklym s....ciem jestes."

    no i ?

    zauwaz jak sie podpisuje ta osoba.. Rodrig Frankenstein ... jakby nie
    patrzec jednoznacznie mozna zindentyfikowac te osobe co nie
    bystry Leszku?
    (pomijam fakt na co odpisuje)

    > nie zapominając o:
    > "> Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".
    >
    > na pewno nad takim cwelem jak Ty."

    nie wiem czy Wiesz dziecinko ale to co wlasnie robisz jest pomowieniem, sad
    w przeciwienstei do Ciebie
    wezmie raczej pod uwage wiecej niz wyjete zdanie z posta,

    "

    > Idź scylu i nie kozac;))))))))

    Hmmm wydawalo mi sie ze nie jestes tu nowy i wiesz co to za truchło...a moze
    nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki, tylko w nowym
    przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a
    :-))
    Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    pdr"coz pomowieniem z mojej strony jest nazwac takiego czlowieka cwelem ,
    brawo!osmieszasz sie czlowieku cytujac cos takiego.

    > A Sąd ustali czy określenie Przemusia tumanem i chamem jest pomówieniem
    > czy stwierdzeniem opartym na logicznych przesłankach;))))))

    tak sobie to tlumacz, sam fakt ze szukasz (zreszta bez efektow) swiadczy o
    tym ze tylkiem trzesiesz, bo wiesz
    czym sie skonczy dla Ciebie przegrana w dwoch sprawach w sadzie.
    (pomowienie, obraza i faszyzm),

    > Pzdr
    > Leszek
    > Poczekajmy do listopada-grudnia (choć właściwie nie warto, ja nadal bedę
    > uważał go za matoła i niewychowanego kmiota;)

    uwazac sobie mozesz co chcesz, ale nie sadze bys mial wtedy odwage glosic
    sowje poglady publicznie

    P.

  • 86. Data: 2005-02-22 11:25:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Błogosławieni, którzy nei widzieli, a uwierzyli. Ale zajrzyj do art. 220
    > kpk, a ujrzysz. By uprzedzić pytanie, to nie jesteś uprawniony do badania
    > tego, czy dany przypadek jest neicierpiący zwłoki jako osoba, u której
    > dokonywane jest przeszukanie. Mozesz złożyć zażalenie i zbada to prokurator
    > albo sąd.

    Moze tez nie otworzyc drzwi. Wtedy zazalenie moze zlozyc policja.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 87. Data: 2005-02-22 20:37:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd1m59d.k0m.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Moze tez nie otworzyc drzwi. Wtedy zazalenie moze zlozyc policja.

    Policja może również wyważyć drzwi nie składając nigdzie zażalenia.

  • 88. Data: 2005-02-23 08:45:14
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > przy wywiadzie z policja zwykle odsuwa kiedy tlumaczenie staje sie po
    > prostu zalosne.

    Tak sobie to tłumacz. A jeśli zadaje pytanie cywilowi, to on pewnie ma
    niewłaściwe spojrzenie na realia, nie?

    > Co do takiego chamskiego odsuwania to z pewnoscia robi to imitacja pod
    > napieciem w telewizji publicznej,

    Z pewnoiścią "Pod napięciem" jesyt programem TVN. Wiem, bo oglądam, z coraz
    większym niesmakiem

    > I zapamiętaj jedno - istnieją fakty i "fakty medialne", i drugie
    >
    > tak ale ja opieram swa opinie na wywiadzie, z
> [...]

    A ja myślałam, że mówimy o konkretnym programie.

    > jestem z osob (znak zodiaku ryba, poczytaj sobie o nim) ktore potrafia
    > spojrzec wglab czlowieka..

    A ja spod Raka, któren ponoć jest wrażliwy. Tylko, że ja nie bałdzo wierzę w
    astrologię. Ale skoro się upierasz - mój mąż też jest Rak, w dodatku z tej
    samej dekady co ja, i też ma wrażenie, że omawiany program nie ma na celu
    dotarcia do prawdy, tylko zwiększenie oglądalności.

    > Dostrzegam pierdoly ktorych wiele osob po prostu nei widzi, tak jak to
    > robil Jarek z Reality TV BAR.

    Też dostrzegam. Nawet takie niuanse, jak to, że "minister Środa miała
    powiedzieć na konferencji..." nie znaczy tego samego, co: "minister Środa
    powiedziała( tu cudzysłów i wypowiedź)"
    Leopiej będzie dla Ciebie, jeśli zaczniesz analizować to, co widzisz, bo
    inaczej dasz sobie wcisnąć każdy kit.

    PS. Reality show jest poniżej mojego progu tolerancji na chłam.

    Justyna

  • 89. Data: 2005-02-24 12:37:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ja myślałam, że mówimy o konkretnym programie.

    ale tez o okreslonych sytuacjach bo o nich mowa w tym watku,

> [...]
    > samej dekady co ja, i też ma wrażenie, że omawiany program nie ma na celu
    > dotarcia do prawdy, tylko zwiększenie oglądalności.

    A co ma do tego wrazliwosc?

    ja nie mam na mysli ogolnie samego programu tylko reportaze dutyczace
    policji, przeciez
    nie odsunie mikrofonu kiedy sie komendant np wypowiada,
    Byla sytuacja kiedy zarzucono policji w malym miescie ze celowo
    nic nierobi w okreslonych przestepstwach. Byla rozmowa z kom.
    na zywo, ktory powiedzial "A" a za chwile puszczono nagranie telefoniczne
    ktore bylo zupelnie sprezczne z tym co ten czlowiek twierdzil.
    I wystraczu by sobi eopinie wyrobic.

> [...]
    > powiedziała( tu cudzysłów i wypowiedź)"
    > Leopiej będzie dla Ciebie, jeśli zaczniesz analizować to, co widzisz, bo

    ja pisze o sytuacjach zwiazanych z policja, a konkretnie teraz o
    nie udanej zasadzce policyjnej w skutek czego samochod z para malzenkska
    zostal ostrzelany (kilka dziesiat strzalow),
    reportarz w publicznej, w polsacie i w TVNie, rozmowy z kilkoma policjantami
    (ktorzy nie potrafili sie sensownie wypowiedziec) z ta para malzenska,
    zdjecia samochodu,
    przed "napadem" i po.
    Wystraczy do wyrbienia opini, sam program nic tu nie zmienia.

    > PS. Reality show jest poniżej mojego progu tolerancji na chłam.

    kazdy lubi co innego,

    P.

  • 90. Data: 2005-02-25 09:28:45
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > A co ma do tego wrazliwosc?

    To samo, co znak zodiaku;-)

    > ja nie mam na mysli ogolnie samego programu tylko reportaze dutyczace
    > policji, przeciez
    > nie odsunie mikrofonu kiedy sie komendant np wypowiada,

    Nie? a kto mu zabroni? Właśnie tego typu akcje zraziły mnie do brania na
    całkiem poważnie tego typu reportaży.

    Byla rozmowa z kom.
    > na zywo, ktory powiedzial "A" a za chwile puszczono nagranie telefoniczne
    > ktore bylo zupelnie sprezczne z tym co ten czlowiek twierdzil.
    > I wystraczu by sobi eopinie wyrobic.

    To nie jest dowód na rzetelność tego typu programów, tylko dowod na
    nieprofesjonalizm tego komendanta. Jak już mijał się z prawdą, mógł to
    robić konsekwentnie.

    > ja pisze o sytuacjach zwiazanych z policja, a konkretnie teraz o
    > nie udanej zasadzce policyjnej w skutek czego samochod z para malzenkska
    > zostal ostrzelany (kilka dziesiat strzalow),

    Faktem jest, że akuirat w tym przypadku policja wykazała się
    "profesjonalizmem".

    Justyna