    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rewizja?kiedy?
    Date: Fri, 25 Feb 2005 10:28:45 +0100

    Przemek R. wrote:

    > A co ma do tego wrazliwosc?

    To samo, co znak zodiaku;-)

    > ja nie mam na mysli ogolnie samego programu tylko reportaze dutyczace
    > policji, przeciez
    > nie odsunie mikrofonu kiedy sie komendant np wypowiada,

    Nie? a kto mu zabroni? Właśnie tego typu akcje zraziły mnie do brania na
    całkiem poważnie tego typu reportaży.

    Byla rozmowa z kom.
    > na zywo, ktory powiedzial "A" a za chwile puszczono nagranie telefoniczne
    > ktore bylo zupelnie sprezczne z tym co ten czlowiek twierdzil.
    > I wystraczu by sobi eopinie wyrobic.

    To nie jest dowód na rzetelność tego typu programów, tylko dowod na
    nieprofesjonalizm tego komendanta. Jak już mijał się z prawdą, mógł to
    robić konsekwentnie.

    > ja pisze o sytuacjach zwiazanych z policja, a konkretnie teraz o
    > nie udanej zasadzce policyjnej w skutek czego samochod z para malzenkska
    > zostal ostrzelany (kilka dziesiat strzalow),

    Faktem jest, że akuirat w tym przypadku policja wykazała się
    "profesjonalizmem".

    Justyna