    From: "Klio" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: remont włazience - walka z administracją?
    Date: Tue, 28 Jan 2003 09:51:57 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@as4-9.swic.dialup.inetia.pl

    Witam Wszystkich grupowiczów!!!

    Mam problem i mam nadzieję, że mi pomożoecie. Mam problem z administrację,
    bo chcą mi kuć kafelki w łazience z racji tego, że wymienić chcą kratkę
    ściekową. Mieszkanie jaest MPGM-u, a mieszkamy na podstawie umowy najmu. W
    administracji usłyszałam, że żadna kasa z racji tego, ze zniszczą mi pół
    łazienki mi się nie należy. Co robić? Wkurza mnie to, bo łazienka jest
    robiona dwa lata temu i jak zaczynaliśmy remont to prosilismy się
    bezskutecznie, zeby wyminili instalacje. Pomóżcie. Czy maja prawo rozwalić
    mi pół łazienki bez zwrotu kosztów?

    Klaudia