  • Data: 2003-01-28 10:35:53
    Temat: Odp: remont włazience - walka z administracją?
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b15lg1$nn2$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:035501c2c6c5$49354500$a740200a@zm...

    > jedno jest pewne ,że nie wolno zabudowywać takich miejsc musi być
    dostęp...
    > wiele osób zabudowuje swoje łazienki w taki sposób,ze nie ma możliwości
    > innej niż poprzez zniszczenie tego a odpowiedzialny za to jest wlasciel
    > mieszkania...

    ok - kratka ściekowa jest dostępna, rura nie jest obudowana, ale podłoga
    jest cała w kafelkach. Czy jak mi skują kafelki to nic mi się nie należy?
    Czy nie ma znaczenia to, że dwa lata temu zgłaszaliśmy potrzebę wymiany
    instalacji i wyminili tylko rurę bez kratki? A teraz sąsiadka mieszkająca
    poniżej chce robić remont lazienki i zgłosiła się do administracji o wymianę
    instalacji i teraz mi chcą kuć podłogę. Jestem wściekła.

    Kludia