eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklemacja z tytułu gwarancji a niezgodność towaru... › reklemacja z tytułu gwarancji a niezgodność towaru...
  • Data: 2007-09-26 17:44:58
    Temat: reklemacja z tytułu gwarancji a niezgodność towaru...
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak powinienem zareagować na następujacą sytuację:

    Klient zgłosil reklamację na towar (skrzydło drzwiowe) z tytułu gwarancji
    (gwarantem jest producent). Sam wybrał tą formę. Reklamację przyjełem i
    wysłałem zgłoszenie gwarantowi do rozpatrzenia. Po 3 dniach klient przyszedł
    ponownie do mnie z reklamacją tego samego towaru (skrzydło drzwiowe oraz
    dodatkowo ościeżnica), tym razem z tytułu niezgodnosci z umową.

    Czy powinienem przyjąć ponownie tą reklamację?
    Czy powinienem odmówić przyjecia w częsci dotyczącej skrzydła w zwiazku z
    tym, iż reklamacja została już złożona z innego tytułu, a przyjać zgłoszenie
    odnoscie ościeżnicy?

    Czy w przypadku jeśli reklamujący wiedział o wadzie, a zgłosił reklamację
    dopiero po 11 miesiacach od wykrycia wady (oświadczenie ustne klienta, że
    wada była od początku), mogę jej nie rozpatrywać w związku z brakiem podstaw
    prawnych? Czy dobrze rozumiem art. 9 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej?

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1