    From: "3ride" <3...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamcja
    Date: Sun, 19 Jun 2005 22:28:30 +0200

    Kupiłam buty za 300 zł,skórzane- firmy "Convers". Po 5 dniach pękły zszycia
    na skorzanych językach.Naprawiono je-naszywając tasiemkę a'la guma z
    majtek,co według mnie popsuło estetyke butów. Moim zdaniem wada nie została
    usunięta.Zareklamowałam je jeszcze raz. W odpowiedzi otrzymałam, że:" (...)
    Towar nie wykazuje żadnych nieprawidłowości, oraz wad powstałych w procesie
    produkcji. Posiada w pełni swoje walory użytkowe i estetyczne. Reklamacja
    bezpodstawna." Według mnie pęknięcia na zszyciach po 5 dniach to jest wada w
    procesie prod. oraz nieprawidłowścia jest to,że język ten może się oderwać a
    tasiemki przetrzeć. Co więcej taśmy psują wygląd estetyczny.Domagam się
    wymiany na nowe bądż zwrotu gotówki. Złożyłam po raz 3 reklamacje.

    Proszę o odpowiedż czy moje roszczenia są słuszne, czy może to producent
    wraz ze sprzedawcą mają rację????

    Prosze także o wyjaśnienie czy producent ma prawo w ten sposób naprawić
    obuwie, czy może producent powinien wymienić cały język buta i wtedy wadę tą
    całkowicie usunąć????