    From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja naprawy a inne uszkodzenie z tego powodu
    Date: Tue, 15 May 2007 17:26:21 +0200

    witam,
    jakis czas temu w serwisie autoryzowanym naprawiali mi samochod -
    uszczelnienie pompy - zaden normalny mechanik sie nie chcial podjac - tylko
    regenracja. sewis zrobil za ok 300zl . po jakims czasie wyciek znow sie
    pojawil - wyciekajacy olej uszkodzil gumowe elemety w zawieszeniu , ktorych
    wymiana to ok 200zl.

    Pomine fakt ze to juz druga naprawa tego samego uszkodzenia przez ten
    serwis.

    Czy fakt ze powodem uszkodzenia tych elementow bylo np zle wykonanie uslugi
    ( nie wiem czy zle, bo to w tym modelu normalne) ktora pociagnela za soba
    jakies tam koszty, nie daje prawa do tego ze serwis powinien rowniez
    naprawic te elementy gumowe?
    pozdrawiam
    michal