  • Data: 2007-05-15 22:54:03
    Temat: Re: reklamacja naprawy a inne uszkodzenie z tego powodu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.05.2007 Michał Trych <m...@U...pl> napisał/a:
    > Czy fakt ze powodem uszkodzenia tych elementow bylo np zle wykonanie uslugi
    > ( nie wiem czy zle, bo to w tym modelu normalne) ktora pociagnela za soba
    > jakies tam koszty, nie daje prawa do tego ze serwis powinien rowniez
    > naprawic te elementy gumowe?

    Tak, ale Ty nie jesteś osobą, która może to nakazać. Możesz wezwać serwis
    aby usterkę, będącą konsekwencją złego wykonania ich wczesniejszej usługi,
    usuneli. Jesli usuną to dobrze. Jesli nie to pozostaje Ci droga sądowa,
    gdzie powołany biegły powinien stwierdzic związek uszkodzenia ww.
    elementów gumowych z wcześniejszym zaniedbaniem usługodawcy. Jak się
    zapewne domyślasz, za 200zł szkoda nerwów i najrozsądniejsze co możesz
    zapewne zrobić to zmienić warsztat i nie naprawiac czegoś co większość
    twierdzi, że jest nienaprawialne. Niewykluczone, że w trakcie rozprawy 3ch
    mechaników wiadomego warsztatu stwierdzi, że wielokrotnie informowali Cię,
    że to trzeba regenerować a nie uszczelniac i za jakiś czas zacznie ciec, a
    Ty się zwyczajnie uparłeś.

    --
    Marcin