eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja na Poczcie Polskiejreklamacja na Poczcie Polskiej
  • Data: 2002-11-08 11:07:41
    Temat: reklamacja na Poczcie Polskiej
    Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej,

    złożyłem dziś reklamację dotyczącą zagubienia, lub niedostarczenia
    listu poleconego.

    W liście znajdowały się bardzo ważne dokumenty, które są mi niezbędne
    do wzięcia kredytu. Wiem, powinienem wybrać jakąś firmę kurierską,
    ale stało się i już.

    W każdym razie Poczta na rozpatrzenie reklamacji ma podobno aż 3
    miesiące, dla mnie to cała wieczność. Napisałem w dokumencie
    reklamacyjnym, że w razie zagubienia listu żadam 100 tys. PLN
    odszkodowania, na co pani się zaśmiała i powiedziała, że ustawowo
    przysługuje mi 50-krotność wartości znaczków, czyli coś około 100
    PLN. Jak powiedziała, zawartość koperty dla Poczty nie ma znaczenia.

    Czy mam jakieś szanse, żeby skrócić czas rozpatrzenia
    reklamacji/odnalezienia przesyłki?

    Ponowne zdobycie tych dokumentów wiąże się z ogromnymi trudnościami,
    m.in. z podróżami przez całą Polskę, wystawaniem w urzędach i
    oczywiście opłatami.

    Co mogę Poczcie zrobić? Choćby dla zasady?

    Mam dokument potwierdzający reklamację oraz kserokopię dowodu nadania
    podpisaną przez kierownika Poczty, niestety oryginał mi zabrano, choć
    probówałem do tego nie dopuścić.

    --
    w...@s...pl / Powered by Pentium 4 and Abit BD7 /
    tHe sTaGe diVInG cLUb #####################################
    UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766 ### Registered p.r.w member no 01 ###
    tel.: 606 96 68 18 #####################################

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1