-
1. Data: 2008-03-06 22:44:20
Temat: reklamacja drzwi
Od: "FOX31" <f...@w...pl>
Witam,
złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11 miesiącach od
daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na rumiaku.
Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol), czyli u
autoryzowanego przedstawiciela Porty.
Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy), porobiła
kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak tego nie
uzna.
Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje wad
mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od montażu tych
drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada niewątpliwie
jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała w
trakcie użytkowania.
Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji przesłanych zdjęć.
Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie występowała, więc
twierdzenie sprzedawcy jest błędne.
Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać drzwi do
producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt transportu
zostanie nam zwrócony.
czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do producenta?
jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć wymienione
drzwi.
PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej niekorzystnego
rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu
niezgodności towaru z umową.
-
2. Data: 2008-03-07 07:37:35
Temat: Re: reklamacja drzwi
Od: "Kazik" <k...@i...pl>
"FOX31" <f...@w...pl> wrote in message
news:fqps4j$jss$1@news.onet.pl...
> Witam,
> złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11
miesiącach od
> daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na
rumiaku.
> Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol),
czyli u
> autoryzowanego przedstawiciela Porty.
> Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy),
porobiła
> kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak
tego nie
> uzna.
> Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje
wad
> mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od
montażu tych
> drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada
niewątpliwie
> jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała
w
> trakcie użytkowania.
> Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji
przesłanych zdjęć.
> Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie
występowała, więc
> twierdzenie sprzedawcy jest błędne.
> Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać
drzwi do
> producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt
transportu
> zostanie nam zwrócony.
>
> czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do
producenta?
> jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć
wymienione
> drzwi.
>
> PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej
niekorzystnego
> rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu
> niezgodności towaru z umową.
>
Ja miałem z Portą trochę inną sytuację. Po 3 latach od zakupu (montaż
samodzielny więc gwarancja 1 rok) na skrzydłach drzwiowych od łazienki
i ubikacji okleina zaczęła odklejać się. Próbowałem samodzielnie
podklejać ale nie miałem dobrego kleju. Wysłałem email do fabryki z
prośbą o poradę, oni poprosili o zdjęcia, a po obejrzeniu ich
zaproponowali że jeśli prześlę drzwi do fabryki rozpatrzą reklamację
tak jak gwarancyjną. Wydrukowałem odpowiedź i poszedłem z nią do
sprzedawcy (Białystok), ten nie robił problemów, nawet odebrał
skrzydła z mieszkania, musiałem je jedynie zabezpieczyć do transportu.
Po kilku tygodniach dostałem nowe drzwi.
Pozdrawiam
Kazik
-
3. Data: 2008-03-10 21:10:02
Temat: Re: reklamacja drzwi
Od: k...@w...pl
Witam wszystkich. Niedawno ruszyła stronka www.alewtopa.pl
gdzie każdy użytkownik może wypowiedzieć się o swoich przypadkach
związanych z
usługami lub zakupionym towarem. Zapraszam wszystkich do umieszczania
swoich
komentarzy