eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › reklamacja drzwi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2008-03-06 22:44:20
    Temat: reklamacja drzwi
    Od: "FOX31" <f...@w...pl>

    Witam,
    złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11 miesiącach od
    daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na rumiaku.
    Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol), czyli u
    autoryzowanego przedstawiciela Porty.
    Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy), porobiła
    kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak tego nie
    uzna.
    Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje wad
    mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od montażu tych
    drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada niewątpliwie
    jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała w
    trakcie użytkowania.
    Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji przesłanych zdjęć.
    Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie występowała, więc
    twierdzenie sprzedawcy jest błędne.
    Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać drzwi do
    producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt transportu
    zostanie nam zwrócony.

    czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do producenta?
    jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć wymienione
    drzwi.

    PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej niekorzystnego
    rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu
    niezgodności towaru z umową.


  • 2. Data: 2008-03-07 07:37:35
    Temat: Re: reklamacja drzwi
    Od: "Kazik" <k...@i...pl>


    "FOX31" <f...@w...pl> wrote in message
    news:fqps4j$jss$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11
    miesiącach od
    > daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na
    rumiaku.
    > Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol),
    czyli u
    > autoryzowanego przedstawiciela Porty.
    > Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy),
    porobiła
    > kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak
    tego nie
    > uzna.
    > Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje
    wad
    > mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od
    montażu tych
    > drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada
    niewątpliwie
    > jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała
    w
    > trakcie użytkowania.
    > Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji
    przesłanych zdjęć.
    > Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie
    występowała, więc
    > twierdzenie sprzedawcy jest błędne.
    > Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać
    drzwi do
    > producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt
    transportu
    > zostanie nam zwrócony.
    >
    > czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do
    producenta?
    > jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć
    wymienione
    > drzwi.
    >
    > PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej
    niekorzystnego
    > rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu
    > niezgodności towaru z umową.
    >

    Ja miałem z Portą trochę inną sytuację. Po 3 latach od zakupu (montaż
    samodzielny więc gwarancja 1 rok) na skrzydłach drzwiowych od łazienki
    i ubikacji okleina zaczęła odklejać się. Próbowałem samodzielnie
    podklejać ale nie miałem dobrego kleju. Wysłałem email do fabryki z
    prośbą o poradę, oni poprosili o zdjęcia, a po obejrzeniu ich
    zaproponowali że jeśli prześlę drzwi do fabryki rozpatrzą reklamację
    tak jak gwarancyjną. Wydrukowałem odpowiedź i poszedłem z nią do
    sprzedawcy (Białystok), ten nie robił problemów, nawet odebrał
    skrzydła z mieszkania, musiałem je jedynie zabezpieczyć do transportu.
    Po kilku tygodniach dostałem nowe drzwi.

    Pozdrawiam
    Kazik



  • 3. Data: 2008-03-10 21:10:02
    Temat: Re: reklamacja drzwi
    Od: k...@w...pl

    Witam wszystkich. Niedawno ruszyła stronka www.alewtopa.pl
    gdzie każdy użytkownik może wypowiedzieć się o swoich przypadkach
    związanych z
    usługami lub zakupionym towarem. Zapraszam wszystkich do umieszczania
    swoich
    komentarzy

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1