  • 1. Data: 2008-03-06 18:35:50
    Temat: Umieszczanie klientow na stronie
    Od: "Pacio" <p...@o...pl>

    Witam,

    Zajmuje sie pozycjonowaniem stron. Czy moge umiescic linki do stron
    klientow, ktorych wypozycjonowalem u siebie na stronie firmowej? Jesli moge
    to co w ramach tego: nazwe firmy klienta, link do jego klienta, logo jego
    firmy, miniaturke (screenshot) strony?
    Czy musze miec specjalne upowaznienie od nich?

    Pacio

  • 2. Data: 2008-03-06 20:28:33
    Temat: Re: Umieszczanie klientow na stronie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 6 Mar 2008 19:35:50 +0100, Pacio napisał(a):

> [...]
    > firmy, miniaturke (screenshot) strony?
    > Czy musze miec specjalne upowaznienie od nich?

    Nie widzę przeszkód.
    Dla twoich klientów to dodatkowa reklama.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2008-03-06 20:39:14
    Od: "Pacio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fqpk5i$kco$1@achot.icm.edu.pl...
    > Nie widzę przeszkód.
    > Dla twoich klientów to dodatkowa reklama.

    To moze sluzyc jako jeden z argumentow, gdyby sie nie zgodzili. I moim
    glownym problemem jest wlasnie to czy moga sie nie zgodzic?

    Pacio

  • 4. Data: 2008-03-06 21:47:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > to co w ramach tego: nazwe firmy klienta, link do jego klienta, logo jego

    Linkować możesz w zasadzie każdą stronę w internecie, nie jest to
    zabronione.
    Nazwa firmy to chyba też nie jest informacja tajna, prawnicy pewnie by
    znaleźli jakiś paragraf na screenshoty, ale realnie patrząc chyba nikt się
    do tego nie przyczepi ;)

    > Czy musze miec specjalne upowaznienie od nich?

    Jeśli nie jesteś przekonany, że nie będą mieli nic przeciw - możesz po
    prostu zapytać :) Zawsze to w dobrym tonie, a niewiele kosztuje.

    Zaś w temacie logo - nie wiem jak wygląda kwestia prawna, ale zdarzyło mi
    się pracować nad projektem, gdzie w pewnym momencie jego rozwoju pojawiła
    się w ofercie klienta duża firma (Shell) i temat umieszczenia logo był
    załatwiony przez pisemne pozwolenie. Nie wiem jednak, czy jego brak
    powodowałby konflikt z prawem w przypadku umieszczenia logo.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2008-03-06 21:57:12
    Od: "Pacio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nazwa firmy to chyba też nie jest informacja tajna, prawnicy pewnie by
    > znaleźli jakiś paragraf na screenshoty, ale realnie patrząc chyba nikt się

    Dzieki za odpowiedz!

    Pacio