eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja drzwi › Re: reklamacja drzwi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: "Kazik" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja drzwi
    Date: Fri, 7 Mar 2008 08:37:35 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 63
    Message-ID: <fqqr75$7c9$1@news2.task.gda.pl>
    References: <fqps4j$jss$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub250-50.elpos.net
    X-Trace: news2.task.gda.pl 1204875302 7561 85.193.250.50 (7 Mar 2008 07:35:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2008 07:35:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:520838
    [ ukryj nagłówki ]


    "FOX31" <f...@w...pl> wrote in message
    news:fqps4j$jss$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > złożyłam reklamację na drzwi Porta, na których (po około 11
    miesiącach od
    > daty zakupu i montażu) pojawiło się spuchnięcie / zgrubienie na
    rumiaku.
    > Reklamacja została złożona u sprzedawcy tych drzwi (firma Bel-Pol),
    czyli u
    > autoryzowanego przedstawiciela Porty.
    > Po kilku dniach przyjechała Pani (przedstawicielka sprzedawcy),
    porobiła
    > kilka zdjęć i powiedziała, że mamy czekać na opinię, ale ona i tak
    tego nie
    > uzna.
    > Odpowiedz przyszła już po dwóch godzinach na maila, że takie rodzaje
    wad
    > mogły wystąpić tylko przed montażem i że mieliśmy odstąpić od
    montażu tych
    > drzwi w przypadku widocznych wad. Stwierdzono również, że wada
    niewątpliwie
    > jest/była widoczna przed montażem i nie ma możliwości, aby powstała
    w
    > trakcie użytkowania.
    > Napisano również, że producent nie podjął się weryfikacji
    przesłanych zdjęć.
    > Dodam tylko, że posiadam zdjęcia, na których wada ta nie
    występowała, więc
    > twierdzenie sprzedawcy jest błędne.
    > Poinformowano nas, że mamy na własny koszt (jakieś 50zł) wysłać
    drzwi do
    > producenta - a w razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt
    transportu
    > zostanie nam zwrócony.
    >
    > czy sprzedawca ma prawo obciążać mnie kosztami wysyłki do
    producenta?
    > jak pozytywnie dla nas załatwić tą sprawę? chcielibyśmy mieć
    wymienione
    > drzwi.
    >
    > PS. reklamację składaliśmy z tytułu gwarancji. czy mimo jej
    niekorzystnego
    > rozpatrzenia mogę nadal dochodzić swoich praw korzystając z tytułu
    > niezgodności towaru z umową.
    >

    Ja miałem z Portą trochę inną sytuację. Po 3 latach od zakupu (montaż
    samodzielny więc gwarancja 1 rok) na skrzydłach drzwiowych od łazienki
    i ubikacji okleina zaczęła odklejać się. Próbowałem samodzielnie
    podklejać ale nie miałem dobrego kleju. Wysłałem email do fabryki z
    prośbą o poradę, oni poprosili o zdjęcia, a po obejrzeniu ich
    zaproponowali że jeśli prześlę drzwi do fabryki rozpatrzą reklamację
    tak jak gwarancyjną. Wydrukowałem odpowiedź i poszedłem z nią do
    sprzedawcy (Białystok), ten nie robił problemów, nawet odebrał
    skrzydła z mieszkania, musiałem je jedynie zabezpieczyć do transportu.
    Po kilku tygodniach dostałem nowe drzwi.

    Pozdrawiam
    Kazik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1