    From: "Mateusz" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [reklamacja]Proszę o pomoc w reklamacji butów
    Date: Mon, 19 Dec 2005 20:52:55 +0100

    Witam
    Własnie otrzymałem odpowiedź z Maks Sport, że odrzucają moja reklamację bez
    podania konkretnej przyczyny. Co więcej 3.12.2005 zgłosiłem reklamację a oni
    15.12 ja wysłali poleconym i dostałem ja 19.12.
    Wg mnie nie ustosunkowali się do żądania na czas ponieważ powinieniem
    potrzymac pismo do 17.12
    Czy mam racje??
    Jeśli nie to czy można bez powodu odrzucać każda reklamację?
    Ponieważ buty miały ewidentną wadę tzn rozkleily się na noskach, dodam że
    nigdy nie prałem ich, ani nie czysciłem na mokro.
    Z gory dziekuję za szybką odpowiedź i pozdrawiam Mateusz

    moje zgłoszenie reklamacyjne znajduje sie tutaj
    http://www.korzystnyzakup.com/zgloszenie.jpg