  • Data: 2005-12-20 00:01:50
    Temat: Re: [reklamacja]Proszę o pomoc w reklamacji butów
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgodnie z tym co na zgłoszeniu - tak.

    1. Czy jeżeli sklep ma się ustosunkować w ciągu 14 dni to czy nie jest istotna
    daty wysłania listu?
    2. Czy konieczna jest wysyłka listu? Jeżeli sklep musi się ustosunkować w ciągu
    14 dni to czy nie można uznać że ustosunkował się w ustawowym termnie i czeka
    aż klient przyjdzie się dowiedzieć w miejsce gdzie zakupił buty i złożył do
    reklamacji?
    3. Art 8 ustawy mówi "Jeżeli istniała niezgodność z umową...". A co w przypadku
    jeżeli takiej niezgodności nie było? Czy nadal musi się ustosunkować w ciągu 14
    dni i informować klienta listownie?

    K.