eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną › [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
  • Data: 2007-02-26 23:35:25
    Temat: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Witam,

    W zasadzie pytam się z czystej ciekawości, bo i tak nie liczę na to że
    cokolwiek korzystnego uda mi się zdziałać ;) Mam taką oto sytuację:
    zamówiłem sobie usługę (przez 4 miesiące mam po 50 darmowych minut w
    każdym) u mojego operatora telefonii komórkowej. Usługa została
    włączona - działa przez jeden miesiąc (co jest uwidocznione na
    rachunku). W kolejnym miesiącu przychodzi rachunek, w którym usługi już
    nie ma wyszczególnionej, a co za tym idzie jego wysokość jest znacznie
    większa niż oczekiwałem (sądziłem, że mam 50 minut darmowych, za które
    jednak przyszło mi zapłacić).

    Przypisanie pakietów do danego numeru telefonu można sobie sprawdzić w
    internecie. Pakiet ów nie pojawia się na liście pakietów aktywnych, co
    zgłaszałem już operatorowi. Uzyskałem tylko odpowiedź, że wiedzą o
    problemie i proszą o cierpliwość w naprawieniu tej funkcjonalności.
    Zapewniają także że na rachunku wszystko będzie dobrze. Nie jest
    niestety :/

    Oprócz zgłoszenia reklamacji co mogę jeszcze zrobić? Mam zapłacić ten
    rachunek który otrzymałem i czekać na wyjaśnienia? Mogę domagać się
    zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z biurem obsługi
    klienta (w końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?

    Dzięki wielkie za wszelką pomoc ;)


    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1