eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną › [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Date: Tue, 27 Feb 2007 00:35:25 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ervqrt$nbc$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: m...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: pc184-72.solaris.ds.polsl.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1172532925 23916 157.158.184.72 (26 Feb 2007 23:35:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Feb 2007 23:35:25 +0000 (UTC)
    X-User: mw099
    X-Antivirus: avast! (VPS 000717-1, 2007-02-26), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:448631
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam,

    W zasadzie pytam się z czystej ciekawości, bo i tak nie liczę na to że
    cokolwiek korzystnego uda mi się zdziałać ;) Mam taką oto sytuację:
    zamówiłem sobie usługę (przez 4 miesiące mam po 50 darmowych minut w
    każdym) u mojego operatora telefonii komórkowej. Usługa została
    włączona - działa przez jeden miesiąc (co jest uwidocznione na
    rachunku). W kolejnym miesiącu przychodzi rachunek, w którym usługi już
    nie ma wyszczególnionej, a co za tym idzie jego wysokość jest znacznie
    większa niż oczekiwałem (sądziłem, że mam 50 minut darmowych, za które
    jednak przyszło mi zapłacić).

    Przypisanie pakietów do danego numeru telefonu można sobie sprawdzić w
    internecie. Pakiet ów nie pojawia się na liście pakietów aktywnych, co
    zgłaszałem już operatorowi. Uzyskałem tylko odpowiedź, że wiedzą o
    problemie i proszą o cierpliwość w naprawieniu tej funkcjonalności.
    Zapewniają także że na rachunku wszystko będzie dobrze. Nie jest
    niestety :/

    Oprócz zgłoszenia reklamacji co mogę jeszcze zrobić? Mam zapłacić ten
    rachunek który otrzymałem i czekać na wyjaśnienia? Mogę domagać się
    zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z biurem obsługi
    klienta (w końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?

    Dzięki wielkie za wszelką pomoc ;)


    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1