    From: cyrena <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o prokuratora
    Date: Sat, 12 Nov 2011 10:11:59 -0800 (PST)

    witam!
    czy ktoś sie orientuje czy jest to normalne, ze moja (kolejną) sprawe
    rozpratuje ten sam prokurator, który zawalil pierwsze dochodzenie, na
    którego pisalam skarge do prokuratury okregowej? z tego co wiem to nie
    praktykuje sie tego, ale potrzebuje przepis, który jasno i wyraznie to
    określa. a jezeli jednak takie postepowanie jest zgodne z prawem, to
    czy mam mozliwosc prawną (przepis) napisanie wniosku o wykluczenie
    tego prokuratora (jeszcze lepiej calej prokuratury)?
    bardzo prosze o pomoc, bo czas mi ucieka, bandyci chodza na wolnosci a
    prokurator wciaz oddala moje wnioski o sciganie....