  • 1. Data: 2006-01-08 22:41:44
    Temat: pytanie o pornografie dziecięcą
    Od: Debi<w...@o...pl>

    Czy udzieliłby ktoś informacji czy przeglądanie stron internetowych zawierających
    materiały (zdjęcia, filmy) o tematyce dziecięcej pornografii podlega karze, jeśli są
    dowody na to, że oskarżony przebywał na takich stronach? Zakładając, że
    oskarżony nie przechowuje owych materiałów na komputerze, ani na innych
    nośnikach?

    Za udzielenie informacji z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-08 23:01:45
    Temat: Re: pytanie o pornografie dziecięcą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Debi [###w...@o...pl.###] napisał:

    Teoretycznie nie jest to zabronione. Choć niby przeglądane strony są
    powielane w Twoim komputerze. Ale problemem będzie udowodnienie
    zarówno sprawstwa konkretnemu użytkownikowi, jak i celowości działania
    (bo choć takich stron nie szukam, to raz na czas znajduję szukając
    całkiem normalnych rzeczy).

  • 3. Data: 2006-01-09 07:15:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dps5ld$3bq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teoretycznie nie jest to zabronione.

    Co znaczy "teoretycznie", jest czy nie jest?

    > Choć niby przeglądane strony są powielane w Twoim komputerze.

    Czy zapisywanie przeglądanych treści przez maszynę, o czym użytkownik może
    nie wiedzieć i na co nie ma wpływu, może byc powodem postawienia zarzutu
    utrwalania/przechowywania takich treści?

    > Ale problemem będzie udowodnienie
    > zarówno sprawstwa konkretnemu użytkownikowi, jak i celowości działania

    A po co udowadniać cokolwiek skoro czyn nie jest zabroniony?

  • 4. Data: 2006-01-09 07:42:40
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > (bo choć takich stron nie szukam, to raz na czas znajduję szukając
    > całkiem normalnych rzeczy).

    Ja od 10 lat dosyć intensywnie korzystam z internetu m.in. przeglądając strony
    www, ale ani razu nie trafiłem na coś chociaz zblizonego do dziecięcej
    pornografii. Mam jakiś specjalny komputer?

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-01-09 07:45:59
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    vertret napisał(a):
> [...]
    > www, ale ani razu nie trafiłem na coś chociaz zblizonego do dziecięcej
    > pornografii. Mam jakiś specjalny komputer?

    Z podobnym stażem internetowym natykam się na dziecięce porno średnio
    raz na półtora roku. :-(
    Nic przyjemnego, zapewniam, ale jak się gdzieś kliknie nieopatrznie albo
    wyskoczy jakiś popup (czasem korzystam z IE) to różne mogą być
    konsekwencje :-/

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl

  • 6. Data: 2006-01-09 10:26:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    vertret napisał(a):
    > Ja od 10 lat dosyć intensywnie korzystam z internetu m.in. przeglądając strony
    > www, ale ani razu nie trafiłem na coś chociaz zblizonego do dziecięcej
    > pornografii. Mam jakiś specjalny komputer?

    Mam podobny staż i dość często (raz na 2-3 miesiące) natrafiam na takie
    rzeczy. Zgłaszam do ASACP ale co oni moga zrobic? Nic.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-01-09 10:33:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    vertret <vertret@> napisali:

    > Ja od 10 lat dosyć intensywnie korzystam z internetu m.in. przeglądając strony
    > www, ale ani razu nie trafiłem na coś chociaz zblizonego do dziecięcej
    > pornografii. Mam jakiś specjalny komputer?

    To ja tez mam specyficzny. Rowniez nigdy nie trafilem...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 8. Data: 2006-01-09 11:24:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > www, ale ani razu nie trafiłem na coś chociaz zblizonego do dziecięcej
    > pornografii. Mam jakiś specjalny komputer?

    wejdz na normalne strony erotyczne a po kilku kliknieciach chcesz czy nie
    trafisz.

  • 9. Data: 2006-01-09 11:25:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mam podobny staż i dość często (raz na 2-3 miesiące) natrafiam na takie
    > rzeczy. Zgłaszam do ASACP ale co oni moga zrobic? Nic.

    co to ASACP

  • 10. Data: 2006-01-09 11:25:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnds4ed3.4lk.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > To ja tez mam specyficzny. Rowniez nigdy nie trafilem...

    a wchodzisz na normalne strony erotyczne?

    p.