  • 1. Data: 2006-01-08 20:53:48
    Temat: czy sąd jest zobowiązany przysłać wyrok ?
    Od: Darek<e...@o...pl>

    Witam
    Z powodu choroby nie mogłem być na rozprawie (dość błacha sprawa).
    Ale mam pytanie czy sąd prześle mi wyrok czy też sam mam się o niego upomnieć?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-08 20:55:33
    Temat: Re: czy sąd jest zobowiązany przysłać wyrok ?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Darek napisał(a):
    > Z powodu choroby nie mogłem być na rozprawie (dość błacha sprawa).
    > Ale mam pytanie czy sąd prześle mi wyrok czy też sam mam się o niego upomnieć?

    upomnieć

    KG

  • 3. Data: 2006-01-08 21:21:00
    Od: Darek<e...@o...pl>

    > upomnieć
    >
    > KG

    Dziekuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-01-09 13:53:35
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuję

    Nie musisz się upominać. Sąd Ci przyśle wyrok. Ma to znaczenie przy
    ewentualnym żadaniu z Twojej strony uzsadnienia wyrodku. Pzdr.

  • 5. Data: 2006-01-09 19:02:25
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musisz się upominać. Sąd Ci przyśle wyrok. Ma to znaczenie przy
    > ewentualnym żadaniu z Twojej strony uzsadnienia wyrodku. Pzdr.

    Sąd nie wysyła wyroków z urzędu

  • 6. Data: 2006-01-10 21:41:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PAVEL napisał(a):

    > Sąd nie wysyła wyroków z urzędu

    A w zasadzie zazwyczaj nie wysyła. Sa przypadki kiedy wysyła.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 7. Data: 2006-01-12 15:28:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbig.T wrote:

    > Nie musisz się upominać. Sąd Ci przyśle wyrok. Ma to znaczenie przy
    > ewentualnym żadaniu z Twojej strony uzsadnienia wyrodku. Pzdr.

    Jeśli wyrok zapadł na rozprawie a strony zostały prawidłowo zawiadomione
    o jej terminie - niczego nie przyśle.