  • 1. Data: 2006-01-08 21:41:27
    Temat: czy mam przypomnieć sądowi ?
    Od: "Jakub B." <s...@g...pl>

    W ubiegłym roku miałem w sądzie sprawę związaną z oszustwem. To znaczy pewien
    człowieczek kupił coś tam u mnie przez internet i nie zapłacił. Sprawę
    zgłosiłem na policji. Znaleźli gostka, doprowadzili do sprawy w sądzie. W
    czerwcu odbyła się rozprawa - na niej sędzia postanowił dać mu trzy miesiące
    na zapłatę długu. W czasie rozprawy powiedział że za te trzy miesiące sąd
    sprawdzi czy dług jest uregulowany, a jeżeli nie będzie, to wyciągnie stosowne
    konsekwencje. Owe trzy miesiące dawno minęły, a ja mam wrażenie że sąd
    zapomiał o sprawie, bo jakoś nikt się nie zaintersował czy cokolwiek z tym
    długiem się dzieje. Nie jest to na szczęście jakaś wielka kwota, da się żyć
    bez tych pieniędzy więc nie spieszyło mi się - tym bardziej że wydawało mi się
    że to sąd powinien zasięgnąć u mnie jakiejś informacji na ten temat.
    A może to ja sam powinienem sądowi się przypomnieć ? Mam napisać jakieś pismo
    do sądu ? albo zadzwonić? a może czekać dalej ?
    Jakie wyjście najlepsze w takiej sytuacji ?

    Jakub