  • Data: 2008-04-13 11:05:43
    Temat: pytanie do zorientowanych w prawie amerykańskim
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Raz na jakiś czas wchodzę z przyzwyczajenia na www.imdb.com na forum poświęcone
    Polańskiemu i widząc jak go tam szkalują aż przykro mi się robi na myśl, że
    przez jakąś gówniarę, która lata temu sama mu się wpakowała do wyra, pewnie
    podała nieprawdziwy wiek i podobno teraz SAMA prosi, żeby mu odpuścić, facet
    prawdopodobnie do końca życia nie postawi już nogi w kraju, w którym odnosił
    największe sukcesy (nie wiem na ile on sam tego żałuje). Moje pytanie jest
    następujące-czy w amerykańskim prawie istnieje coś takiego jak przedawnienie
    przestępstwa, a jeśli tak, to czy stosuje się do sprawy Polańskiego i po ilu
    latach?