    From: reiro <r...@n...email.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przydrozna dzialka bez ogrodzenia, sasiedzi, parking w polu
    Date: Sat, 08 Oct 2005 02:26:15 +0200

    Tak sie sklada, ze jestem posiadaczem dzialki, ktora nie jest ogrodzona.
    Ziemia jest dzierzawiona czlowiekowi, ktory uprawia na niej rozne warzywa.

    Pewnego razu, gdy odwiedzilem nieruchomosc okazalo sie, ze sasiedzi
    mieszkajacy na przeciwko dzialki nie parkuja swych pojazdow juz tylko przy
    swoich ogrodzonych posesjach, ale parkuja przy przeciwnej krawedzi jezdni
    i wjezdzaja na moje pole. Myslalem, ze gdy powiem sasiadom o tym, ze nie
    wolno tak robic ci sie uspokoja i przestana parkowac (sasiedzi to taki
    ogolny termin, ludzi ci sa dla mnie calkowicie obcy), ci jednak robia
    swoje. Doszlo do tego, ze jednen z nich parkuje caly samochod ciezarowy,
    tak ze ten znajduje sie caly na moim polu a poza droga, a drugi sasiad nie
    tylko parkuje samochod, to jeszce wysypal zwir tworzac zakole wchodzace na
    moje pole ktore ma jakies 4 metry wglab tegoz pola.

    Co moge zrobic w tej sytuacji? Chce tylko powiedziec ze na dzialce nie ma
    slupkow granicznych od strony drogi, ale wiem ze granica jest tozsama z
    linia slupow elektrycznych, ktore biegna wzdloz pola; wersje te
    potwierdzila takze pracowniczna odpowiedniego referatu w urzedzie miasta i
    gminy.

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Nie wiem co zrobic a mysle ze sprawa
    poszla juz za daleko.