  • Data: 2011-05-24 22:43:44
    Temat: przyczyna rozwiązania umowy na wypowiedzeniu
    Od: smerf <s...@a...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, że pomagacie bo już wiele razy uzyskałem pomocne odpowiedzi na grupie.
    Pytanie mam takie.

    Wydaje mi się, że kiedyś czytałem orzeczenie wyroku SN, w którym powiedziane było,
    że w procesie o nieuzasadnione zwolnienie z pracy mogą być rozpatrywane tylko
    te przyczyny, które są podane na wypowiedzeniu, choćby pracodawca twierdził, że
    do rozwiązania umowy skłoniły go też inne przyczyny niewspomniane na papierze.

    I teraz nie moge tego wyroku znależć. Ktoś wie, pomoże szukać, wskaże jak znaleźć?
    A może to jest nieprawdą i tylko mi się wydawało?

    Pomóżcie. Wiem, że bedzie mi to potrzebne na rozprawie.