  • Data: 2011-05-26 09:05:17
    Temat: Re: przyczyna rozwiązania umowy na wypowiedzeniu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2011 11:17, Maddy pisze:
    > Zaraz, ale przed sądem to pracodawca musi udowodnić, że miał podstawy
    > żeby Cię zwolnić.

    Swoją drogą, to przerażające prawo. Jako pracodawca powinienem móc
    rozwiązać umowę zgodnie z umową z dowolnego powodu, jak choćby ,,nie
    podoba mi się gęba pana pracownika'' i powód w ogóle na rozwiązaniu nie
    powinien być określany. Oczywiście zgodnie z warunkami umowy, bo jeśli
    chcę przyspieszone, dyscyplinarne itepe, to wtedy faktycznie byłoby to
    łamanie umowy i musiałby być powód.

    Ale skoro zawieram z kimś umowę, to jak mi się znudzi, powinienem mieć
    prawo rozwiązać i już.

    Jak mam podpisaną umowę z klientem na serwis, to jak mi się znudzi
    klient, to zgodnie z umową mogę z odpowiednio wczesnym wypowiedzeniem
    rozwiązać. Jak klientowi się znudzę ja, to również bez wyjaśniania
    dlaczego, może rozwiązać.

    Prawo pracy jest niestety niesprawiedliwe, nierynkowe i totalnie bez sensu.

    A jak faktycznie nie podoba mi się gęba pana pracownika i nie pasuje on
    do budowanego przeze mnie wizerunku przedsiębiorstwa? To w końcu MOJE
    przedsiębiorstwo i JA zatrudniam. A jak mi się znudzi, to powinienem móc
    go przestać zatrudniać i finito.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek