  • Data: 2011-05-26 12:29:35
    Temat: Re: przyczyna rozwiązania umowy na wypowiedzeniu
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:irl643$ho6$1@news.onet.pl...

    > Jak zobowiążesz się do podniesienia pensji na każde żądanie pracownika to
    > ... może ktoś coś podobnego podpisze. :)
    Ja bym podpisał chętnie.
    Potem zażądał podwyżki.
    A w razie jakby taki ciołek spróbował mnie zwolnić powołując się na ten
    umowny zapis, to wylądowalibyśmy w sądzie pracy z art. 18 §1 i §2 KP. I
    płaciłby mi tę podniesioną pensję przynajmniej przez okres wypowiedzenia,
    który spędziłbym na zwolnieniu lekarskim. Może i odszkodowanie jakieś by
    wpadło?

    --
    Jotte